Časté dotazy- cloogo asist.shoping

Časté dotazy
Jak mohu zboží zaplatit?
Celková hodnota objednávky bude v konečné kroku objednávky převedena z $ na CZK, při převodu se řídíme aktuálním kurzem uvedeným na těchto stránkách.
Platbu můžete převést platbou na účet následujícími způsoby :

  • Debetní/ kreditní kartou
  • Bankovním převodem – platba převodem z účtu na účet. Pokud máte vedený účet u KB, jsou prostředky převedeny ihned, v případě jiné banky převod běžně trvá 3 pracovní dny
  • Službou PayPal
  • Dále je možné uhradit částku na kterékoliv pobočce KB vložením na účet

Nákup s Cloogo je jednoduchý a garantujeme Vám spokojenost! Pokud se s Vaším zbožím cokoliv stane, rádi Vám pomůžeme s vyřízením reklamace. Reklamované zboží je ve většině případů nutné zaslat na Vaše náklady zpět do USA.
Některé velké mezinárodní společnosti nabízejí celosvětovou záruku. V takovém případě je možné provést reklamaci na území České republiky nebo Slovenska.

Jak můžu objednávku zaplatit? Musím převádět prostředky do zahraničí?

Ne, žádné poplatky za platbu do zahraničí převádět nemusíte. Platba je prováděna v českých korunách na náš účet v České republice, který máme vedený u Komerční banky.

Je zajištěna ochrana osobních údajů?

Ano. Cloogo se k poskytnutým údajům chová důsledně v souladu se zákonem. Přístup k nim mají jen pověřené osoby.
Osobní údaje jsou vyžadovány od zákazníků, z toho důvodu, aby bylo možné je zastupovat v procesu celní deklarace. Pro službu Cloogo uděluje zákazník plnou moc, která slouží jako doklad, že zákazník Cloogo zastupováním pověřil. Plná moc je udělována do odvolání, tj. i pro případné další dovozy pro téhož zákazníka. Osobní údaje se skládají ze jména, z příjmení, z data narození a adresy; další údaje nejsou v souvislosti s plnou mocí požadovány.
Tyto osobní údaje jsou používány výhradně k ověření, zda již byla pro konkrétního zákazníka plná moc udělena. Práva zákazníků, kteří svoje osobní údaje Cloogu pro tento účel poskytli, jsou stanovena Zákonem o ochraně osobních údajů (§ 11 a§ 21); jedná se zejména o právo na přístup k těmto údajům a na jejich opravu.
Své požadavky a dotazy týkající se poskytnutých osobních údajů může zákazník zaslat na elektronickou adresu zakaznik@cloogo.cz.

Jsou součástí přepravného i náklady na celní řízení?

V přepravném nejsou zahrnuty poplatky za celní řízení, ani poplatek za předložení zboží celnímu úřadu při dovozu ze třetích zemí.
Přepravné zahrnuje přepravní a manipulační poplatky, což jsou poplatky za dopravu z US Eshopu do našeho skladu v USA, poplatky za dočasné skladování v USA, poplatky za přepravu z USA do ČR a poplatek za dopravu na adresu kupujícího.
Pokud zboží podléhá celnímu řízení (hodnota zásilky je vyšší než 150 euro), účtuje si Cloogo za služby celní deklarace částku 60,- Kč. Ta je automaticky přičtena již v košíku.

K čemu slouží plná moc a kde ji najdu?

Plnou moc uděluje zákazník společnosti Cotex s.r.o., IČ: 63497905, se sídlem Brno, Svážná 1, PSČ 634 00, která provozuje službu Cloogo. Díky plné moci může Cotex spol.s.r.o. zastupovat zákazníka v celním řízení.
Plná moc je platná do odvolání a tedy i pro další dovozy. Cloogo eviduje plnou moc pro každého jednotlivého klienta. V případě dalších dovozů již její opětovné udělení není požadováno.
K udělení plné moci je potřeba stáhnout si dokument Plná moc – přímé zastoupení, tento dokument vytisknout, podepsat, naskenovat nebo nafotit a poslat zpět mailem na adresu zakaznik@cloogo.cz. V případě dotazů nás můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 541244752

Kdy se na zásilku vztahuje CLO/DPH?

Hodnota zásilky nepřesahuje 22 euro: Pokud hodnota dováženého zboží pro osobní potřebu ze zemí mimo EU nepřesáhne 22 eur a je splněna podmínka úplnosti a správnosti doprovodné dokumentace, je možné zásilku navrhnout na propuštění do volného oběhu s osvobozením od CLA a DPH. Pokud celní úřad zboží v zásilce propustí do volného oběhu, je zásilka vypravena na dodání adresátovi a není účtován poplatek za služby celního deklarantství.
Hodnota zásilky je mezi 22 a 150 euro: Je-li hodnota zásilky mezi 22 a 150 euro, je osvobozena od CLA, a zákazník/adresát zaplatí pouze vyměřené DPH společně s poplatkem za přepravní a manipulační služby Cloogo. Tyto poplatky jsou vypočítány automaticky, podle hodnoty zásilky, a to přímo v Clogo „Mega košíku“.
Hodnota zásilky je vyšší než 150 euro: Pokud je cena zásilky vyšší než 150 euro, vztahuje se na ni CLO. Celní vyřízení včetně platby vyměřeného CLA provedeme za Vás ze zálohy na CLO. Tato záloha je k ceně nákupu přičtena automaticky v případě, když je celková hodnota zboží v košíku vyšší než 150 EUR. Cloogo si za službu celní deklarace účtuje částku 60,-Kč.

Kolik mě bude stát doručení balíčku domů?

Veškeré náklady na doručení zboží jsou zaúčtovaný v ceně služby. Cena dopravy je vypočítána automaticky přímo v „Mega košíku“, závisí na ceně a množství zboží, výhodné jsou množstevní slevy při větším počtu kusů zboží.

S jakým kurzem mohu počítat?

Vždy počítáme s kurzem uvedeným na těchto stránkách (vpravo nahoře). Aktuální kurz uvidíte také přímo v „Mega košíku“ tedy při samotném nákupu.

Účtujete si skryté poplatky?

NE. Všechny transakce jsou jasné a transparentní. Zákazník vždy v konečném kroku objednávky vidí finální částku, která je neměnná.

Z čeho se skládá celní hodnota, nebo-li základ pro výpočet CLA/DPH při dovozu zboží?

Do celní hodnoty dováženého zboží v zásilkách, tedy do základu pro výpočet CLA, se započítává:

  • vlastní hodnota zboží
  • přepravní a manipulační poplatky
  • případné pojištění, apod.

Do základu pro výpočet DPH se započítává:

  • vlastní hodnota zboží
  • přepravní a manipulační poplatky
  • clo, pokud je vyměřeno
  • služba celní deklarace – Cloogo si účtuje částku 60,- Kč
Za jak dlouho mi balíček dorazí?

Využíváme automatizovaný systém na nejvyšší možné úrovni, který se snaží eliminovat lidský průtahový faktor při vyřizování.
Pokud je zboží na eshopu skladem, doba dodání je 7 až 14 dní, naší snahou je dodat Vám Vaše zboží do 10 dní. Pokud zboží není skladem, je tato lhůta počítána až od momentu naskladnění zboží eshopem.
Balíky přepravujeme výhradně letecky a celní odbavení provádíme online, aby doba odbavení nepřesáhla jeden pracovní den.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, při vytváření této služby jsme mysleli i na naše sousedy ze Slovenska.

Zastupuje Cloogo zákazníka ve funkci celního deklaranta?

Ano. Cloogo za Vás vyřídí vše potřebné, vy jen zboží objednáte a pak čekáte, až Vám balíček dorazí domů. O nic dalšího se nemusíte starat.
Aby to mohlo být takto jednoduché, je potřeba udělit nám plnou moc. K tomu postačí stáhnout si dokument Plná moc – přímé zastoupení, tento dokument je potřeba vytisknout, podepsat, naskenovat nebo nafotit a poslat zpět mailem na adresu zakaznik@cloogo.cz. V případě dotazů nás můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 541244752.
Cotex spol.s.r.o., která provozuje službu Cloogo, díky podepsané plné moci zastoupí adresáta a projedná s celní správou podmínky dovozu zásilky
Nebude-li se na zásilku vztahovat CLO (viz níže), bude propuštěna do volného oběhu s osvobozením od CLA/DPH a Cloogo Vám ji doručí prostřednictvím přepravní společnosti na uvedenou adresu.
Nejedná-li se o zásilku osvobozenou od CLA a DPH, která je propuštěná do volného oběhu, je na ní vyměřeno CLO/DPH, které uhradí Cloogo z peněz přijatých předem od adresáta. Platbu vždy požadujeme předem a je zahrnuta v celkové ceně zboží, kterou vidíte již v Mega košíku.

Přihlaste se k odběru našich novinek

X